Zwangerschap-en bevallingshypnose

Hoe wil jij jouw bevalling beleven? Hoeveel heb jij al voorbereid voor de komst van je baby?

​De meeste vrouwen denken bij voorbereiden voor de komst van een baby aan: het inrichten van het kamertje, kleding, etc. Maar wat met je mentale voorbereiding? Jouw bevalling is een immens mentaal en fysieke transitie dat van JOUW is. Je zal je bevalling voor altijd onthouden, het is niet zomaar een dag!

Soms is pure wilskracht niet genoeg om gewoontes en angsten te doorbreken. De meeste angsten zitten vastgeworteld in het onderbewustzijn. RTT is een zeer effectieve therapie om negatieve ervaringen te verwerken en om een positieve bevalling te ervaren. Door het loslaten van angsten in het onderbewustzijn, groei je diep en krijg je permanent vertrouwen in je lichaam en het geboorteproces.

Rapid Transformational Therapy is een hybride therapie die gebruik maakt van hypnotherapie, NLP, innerlijke kindwerk en regressie. Door deze verschillende methoden toe te passen werkt RTT daarom diep in op het onderbewustzijn, voor permanente resultaten. Één sessie is al levensveranderend.

Rapid Transformational Therapy

Rapid Transformational Therapy is een hybride therapie ontwikkeld over 30 jaar door Marisa Peer. Het combineert de meest effectieve technieken van NLP, Cognitieve Gedragstherapie, Hypnotherapie en Psychotherapie, met de mogelijkheid om levens permanent te transformeren

​RTT® werkt op het onderbewustzijn. Wilskracht geleid vanuit de bewuste geest is vaak niet genoeg. Met de juiste technieken kan je niet alleen leren hoe je met je onderbewustzijn kunt communiceren, maar ook om rechtstreeks toegang te krijgen tot eventuele blokkades en deze op te lossen. RTT identificeert, verwijdert en verandert kernovertuigingen, waarden, gewoonten en emoties die diep in het onderbewustzijn verankerd zijn.

Dit leidt tot permanente, krachtige veranderingen omdat deze therapie de geest in staat stelt het lichaam te genezen met duidelijke mentale commando’s, zodat zaken als angst, onzekerheden en paniekaanvallen permanent kunnen worden overwonnen.

​RTT® helpt slechte gewoonten te doorbreken. Het stelt mensen in staat om buitengewone resultaten te bereiken in sport en podiumkunsten, succes in het bedrijfsleven en angsten en fobieën te overwinnen.

Een sessie duurt ca. 2 uur.

RTT® wordt onderschreven en/of geaccrediteerd door: Nederlandse Beroepsvereniging van Hypnotherapeuten (NBVH) General Hypnotherapy Register (GHR) International Association of Counsellors and Therapists (IACT) International Institute for Complementary Therapists (IICT) International Hypnosis Federation (IHF) Accredited Counsellors, Coaches, Psychotherapists and Hypnotherapists (ACCPH) Australian Society of Clinical Hypnotherapists (ASCH) – RTT® Live In-Person only, New Zealand Association of Professional Hypnotherapists (NZAPH), International Coaches Register (ICR), International Hypnosis Association (IHA).

Mariane Van Obbergen

Rapid Transformational Therapy Practitioner

Ik ben intuïtief, zacht en empatisch. Ik voel mensen goed aan en wat ze op dat moment nodig hebben tijdens een sessie. Ik hoor weleens dat mensen zich heel erg veilig voelen bij mij.

Werken met mij is dan ook zoveel meer dan een positieve mindset voor geboorte of moederschap krijgen. Dat is enkel wat jou bij mij brengt. Waar je echter mee weggaat, is iets veel groters: vrijheid van je angsten,  zelfverzekerd als moeder omdat je luistert naar de signalen van je lichaam EN een diep weten dat je genoeg bent, dat uitstraalt naar alle gebieden in je leven.